Jump to content

Die Relevanz von Quer- und Seiteneinsteigenden für den Lernerfolg von SchülerInnen

eine empirische Analyse auf Basis des IQB-Ländervergleichs

Fast facts

  • Internal authorship

  • Further publishers

    Corinna Ziegler, Dirk Richter

  • Publishment

    • 2022
  • Anthology

    Die Relevanz von Quer- und Seiteneinsteigenden für den Lernerfolg von SchülerInnen

  • Journal

    Zeitschrift für Pädagogik (5)

  • Organizational unit

  • Subjects

    • School pedagogy
  • Publication format

    Journal article (Article)

Quote

C. Ziegler, D. Richter, and V. Hartung-Beck, "The relevance of lateral and side entrants for the learning success of students," Zeitschrift für Pädagogik, no. 5, pp. 1-22, 2022.

Notes and references

This site uses cookies to ensure the functionality of the website and to collect statistical data. You can object to the statistical collection via the data protection settings (opt-out).

Settings(Opens in a new tab)